close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תיקון ניאגרה סמויה באופן מהיר ומקצועי

מערכת שורשיא שבט, תשעט17/01/2019

ניאגרה סמויה היא מרכיב איכותי מאד שמותקן בחדרי אמבטיה ושירותים רבים ברחבי הארץ. המוצר המוצלח שהגיע ארצה לפני כמה שנים תפס תאוצה רבה וברוב הדירות החדשות מתקינים ניאגרות מסוג זה שמוסיפה יופי רב לחדרי הרחצה ולשירותים

תגיות:
תיקון ניאגרה סמויה
תיקון ניאגרה סמויה היא ברוב המקרים פעולה פשוטה הנעשית במקצועיות רבה על ידי צוות הטכנאים המנוסה שלנו.
יצרני הניאגרות תכננו מראש את אופן התיקון במידת הצורך
ולכן בעת ההתקנה הראשונית מכינים פתח שירות קטן שדרכו אפשר לטפל בכל האביזרים המותקנים בחלקה הפנימי של הניאגרה.

רוב התקלות הן פשוטות וקורות עקב בעיה במצוף בניאגרה, נזילה של מים עקב גומייה שנפלה או נשחקה או אחד מהחלפים במעטפת שנשחקו ולכן יש להתקין במקומו חלק חדש.

היתרון הגדול שלנו הוא בעובדה שאנו מלווים תחום זה לאורך שנים רבות ולכן הצוותים שלנו עברו הכשרות מקצועיות רבות שחשפו אותם למקרים של סוגים שונים של תקלות תוך הבנת הפתרון המתאים לכל תקלה. המיומנות לאורך השנים תוך הכרת הדגמים החדשים יוצרת קבוצה מובילה של טכנאים שמבצעים את תפקידם במהירות ביעילות ועל הצד הטוב ביותר.

תיקון ניאגרה סמויה אורך בדרך כלל פרק זמן קצר מרגע שמאתרים את התקלה ומבינים כי היא זו שגרמה לבעיה בניאגרה.

מומחים בתחום הניאגרות הסמויות
הפעילות שלנו בתחום תיקון ניאגרה סמויה מתבצעת בבתים ובדירות ברחבי הארץ. בנוסף לכך אנו מעניקים שירות מהיר ויוצא דופן למוסדות גדולים כמו משרדי ממשלה, בנקים, בתי ספר ועוד.

שיטת העבודה הייחודית שהנהגנו בעסק מאפשרת להגיע לכל מקום תוך פרק זמן קצר לבצע תיקון ניאגרה סמויה במהירות וביעילות.
במקרים רבים הלקוחות מבינים שאין להם ברירה אלא לפרק את האריחים שעל הקיר, אך הם קוראים לנו למתן חוות דעת נוספת כדי לנסות ולמנוע את השיפוץ הרציני. להפתעתם אנו מצליחים לתקן דרך פתח השירות גם ניאגרות סדוקות, דולפות במעט או נוזלות מאד וכך מייתרים את הצורך בשיפוץ שעלותו גבוהה מאד.

חלפים מקוריים בלבד
נדבך מהותי בהצלחה שלנו הוא העובדה שאנו משתמשים רק בחלפים מקוריים. הטכנאים שלנו מחזיקים ברכב שלהם את רוב החלפים לכל סוגי הניאגרות של היצרנים המובילים בעולם כך שהם מוכנים לכל תרחיש. מגיעים ללקוח, מבינים את התקלה ומיד פותרים אותה ללא צורך בהגעה למחסנים, חיפוש אחר החלף וחזרה לבית הלקוח.

הלקוחות שלנו
הלקוחות המרוצים שלנו ממליצים עלינו ללקוחות נוספים שגם בביתם מתגלות תקלות שונות הנפתרות במהירות. כך מספר הלקוחות שלנו עולה משנה לשנה דבר שמדרבן אותנו להמשיך ולתת שירות ייחודי בכל מקום.
חשוב שכל מי שרוכש ניאגרה סמויה ידע שאת רוב התקלות אנו מצליחים לתקן דרך פתח השירות ואין צורך לשבור קירות ולבצע שיפוץ מאסיבי עקב תקלה קטנה שאינה משמעותית.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה